مدافعان حجاب

خواهرم : مدافع حرم زینب(س) بودن یعنی : حفظ حجاب و دفاع از چادر زینب (س)

مدافعان حجاب

خواهرم : مدافع حرم زینب(س) بودن یعنی : حفظ حجاب و دفاع از چادر زینب (س)

مدافعان حجاب

بعضی ها هم هستند
که جانباز اعصاب و روان جنگ نرم میشوند!
-------------
پیشکش به ساحت ام ابیها و همسر ولایت،
مادر امامت،حضرت فاطمه الزهرا (س)
------------
کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وبلاگ متعلق به
شیعیان امیرالمومنین (ع) می باشد و هر گونه کپی
برداری از آن با ذکر 1 صلوات جهت شادی دل حضرت زهرا (س) مانعی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۱۰ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۱ - رویا
    سلام
نویسندگان

شهدا هم نامحرم اند /لطفا حرمت نگه دارید

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

شهدا هم نامحرم اند ...

قابل توجه بعضی خانم ها که دوست شهید دارند  و...

استفاده از طرح فقط با نام و ادرس وب جایز می باشد

نظرات  (۱۰)

سلام
پاسخ:
علیک سلام !
من یه دخترم که تازه رفتم تو این وادی ها و اولم از خوکلی یه شهید خوشم اومد
بعدا فهمیدم که خوب نیس
ولی به جز قیافه...
خیلی صفات خوبی دارن و برام با ارزشن
حالا چه عیبی داره...
الان من درباره ایشون می خونم و میبینم و گوش میدم...
دوست دارم زندگی نامه بقیه شهدا رو هم بخونم...
ولی دوست شهیدمو نگه میدارم...
مگه اشکال داره؟؟؟
پاسخ:
سلام علیکم 
منظور مطلب رو اشتباه متوجه شدید ..
دوست شهید خوشگل ایرادی ندارد منظور با بعضی افراد بود که حد و حدود دوستی با شهدا را زیر پا گذاشته اند
ان شاالله که عاقبت بخیر بشیم 
یاعلی علیه السلام
باسلام وخسته نباشید.من باحرف آقامحمد مخالم من خودم به شخصه دوست شهیدم احمدمشلب ومحمدرضادهقان هست.این که چراشهید آوینی یایکی دیگر انتخاب نکردم به خاطراینکه این دوشهید هم سن خودم بودندو وقتی آدم بایکی میخواد درددل کنه باهم سن وسالای خودش راحت تره.بعدشم من بخاطرخوشگلی انتخابشون نکردم آشنا شدن من بااونا جریان داره.پس زودقضاوت نکنید وهمه دخترا روبایه دیدنگاه نکنید ممنون
من نمیدونم چرا با بعضیا هم که در این مورد بحث نیکنم خوشحال نمیشند و اعتراض میزنند و میگن تو فضای مجازی ب اندازه کافی راه برای گناه کردن هست و کسی با این عکسها ب گناه نمی افته😐
سلام من با خوندن کتاب و زندگی نامه شهید هادی ب ایشون ارادت خاصی پیدا کردم و باهاشون عهد بستم و کارایه ثوابمو ب ایشون هدیه میکنم حالا دوس داشتم کمکم کنه و ی شهید مدافع حرم هم ب رفاقت بگیرم.دوستی با شهدا گناه نیست .ب قصد لذت هم همچین دوستی انتخاب نکردم بین شهدایی ک نگاه کردم شهید دهقان ب دلم برات شد چون حس کردم باهاش راحتم ک حرفامو بزنم.و زندگی نامشون ک خوندم ایشونم مثل من ۷۴ی هستن.حالا رفیق شهید دونستنشون گناهه؟من میخوام کارایه ثوابمو بهشون هدیه کنم و کارای ک خواستن انجام بدم ک بخدا نزدیک بشم و با این دو شهید حس ارامش میگیرم.حالا گناهه؟
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
دوستی با شهدا نه تنها گناه نیست بلکه شهدا چراغ هدایت بشریت هستند و باعث راهنمایی و عاقبت بخیری ما می شوند 
سخن بنده با بانوانی هست که حد و حدود رفاقت با شهدا را فراموش می کنند و در وصف شهید جملات نامناسبی به کار می برند ..
هدیه اعمال به روح شهید کار بسیار پسندیده ای هست و طبق آیات نه تنها از ثواب کار شما کم نمیشود بلکه با برکت تر هم خواهد شد ..
و من الله توفیق
سلام
وظیفه یک زن و دختر همانطور که میدونید پرورش فرزند صالح هست
نگاه کنید ببینید مادران شهدا چه کردند...؟
رفتن جهاد شهید بشن..؟
اصلا در روایات که نگاه می کنی جهاد زن خوب هسرداری است
مادران شهدا فرزندانی را پرورش دادند تا جهاد در راه خدا کنند
و این شهدا با شهادت خودشان شفاعت مادرانشان را که با تربیت اسلامی ، فرزندشان را با اهل بیت و خصوصا امام حسین علیه السلام آشنا کردند به عهده بگیرند
اگر نبودند مادران نمونه این شهدای عزیز و گرانقدر را نداشتیم و چه درست است این حدیث
از دامان زن مرد به معراج می رود
مادر شهید و همسر شهید هم مقام شهید را دارند و کمتر از او نیستند
و چه زیباست که مداد العلما افضل من دماء الشهدا
چرا که تربیت فرزند و جوان برای شهادت خیلی مهم است
الان در جامعه امروز وظیفه هرکس مشخصه
دختران باید با ازدواج و فرزند آوری و تربیت فرزندان صالح به منویات رهبری لبیک بگویند
پسران باید با ازدواج و جهاد در راه خدا امنیت را برقرار سازند و به قول حاج ابراهیم همت در این چه بکشند و چه کشته شوند پیروزند و شکست برای ما معنایی ندارد
یا حسین
سلام
متاسفانه دخترا عاشق شهدای خوشکل میشن
دختر دیدی عاشق حاج عبدالحسین برونسی باشه ؟؟؟
یا عاشق حسن باقری ؟؟
همه عاشق شهید همت هستن یا از جهاد مغنیه خوششون میاد و دوست دارن همین الان با شهید ابراهیم هادی ازدواج کنن
خوبه منم عاشق زینب مغنیه باشم ؟؟ عکسش رو بزارم پروفایلم بگم شهیده ؟؟
چرا عاشق شهید آوینی نیستن ؟ چون اندازه باباشون سن داره
این قصه سر دراز دارد
پاسخ:
سلام علیکم 
کاملا درست میفرمایید بزرگوار ...
سلام یه سوال اگه به چشم برادر بهشون نگاه کنیم چی من داداش ندارم و تنها کسی که حدود دوساله داداش منه و همدردمه یک شهیده که ارادت خیلی خاصی بهشون دارم و ایشونو مثل برادرنداشته خودم میدونم و به همه هم گفتم که داداشمه عکسشونم چاپ کردم  حالا این اشکال داره 

پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار 

 اگر نگاه به قصد لذت نباشد و خوف افتادن در گناه نباشد اشکالی ندارد. (ترجمه استفتائات مقام معظم رهبری، ج2، س100)
حرف دل ما رو زدید...
خدا خیرتون بده
پاسخ:
ممنون بزرگوار...
مدافعان حجاب عزیز, سلام و درود
خواهشمندم از سایت های ما دیدن کنید:

چاپ سررسید 96 - سالنامه 1396 - هدایای تبلیغاتی
آگهی نامه و نیازمندی های پارت لیست
خدمات چاپ دیجیتال و افست - ساک دستی - ساخت جعبه و...
ساخت قطعات سنگ شکن - صنایع مجد

در ضمن بابت مطلب " شهدا هم نامحرم اند /لطفا حرمت نگه دارید " ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">