مدافعان حجاب

خواهرم : مدافع حرم زینب(س) بودن یعنی : حفظ حجاب و دفاع از چادر زینب (س)

مدافعان حجاب

خواهرم : مدافع حرم زینب(س) بودن یعنی : حفظ حجاب و دفاع از چادر زینب (س)

مدافعان حجاب

بعضی ها هم هستند
که جانباز اعصاب و روان جنگ نرم میشوند!
-------------
پیشکش به ساحت ام ابیها و همسر ولایت،
مادر امامت،حضرت فاطمه الزهرا (س)
------------
کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وبلاگ متعلق به
شیعیان امیرالمومنین (ع) می باشد و هر گونه کپی
برداری از آن با ذکر 1 صلوات جهت شادی دل حضرت زهرا (س) مانعی ندارد.

آخرین نظرات
  • ۱۰ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۱ - رویا
    سلام
نویسندگان

کجایید زهرایی ها؟

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ق.ظ

کجایید زهرایى ها؟
حیدرى ها..
خوابید؟

️کجا هستند اونا که ما رو محکوم به افراطى بودن میکنند؟
متن زیر رو بخونید تا ببینید چه به روزمون اومده به کجا دارن مارو میکشونن...
متن زیر رو بخونید،ببینم اون عده ى کم بصیرتى که هشدارهاى مارو نادیده گرفتن،الان علاجى براى این درد دارند؟

____________________
واینک متن

‍ خواستگاری بچه مذهبیا

چیزی میخاین بگین اقا سید🤔؟

زانو زدم گوشه چادر مشکیش رو گرفتم تو دستم

بفرمایید اقا سید؟

:راستش من ... من

:بفرمایید.. شما چی...؟طوری شده؟

:نه....راسش اره ..(ووییی چ سخته) من ...عجیب دلبسته سیرت فاطمیتون شدم صورت واسم مهم نبود

شما رو اول از خدا بعد از مادر و در اخر از همین شهدا میخام من اومدم اینجا تا ...

تا ب رسم عاشقی
       ازتون بخام خانوم خونم بشید
ب رسم شیعه بودن شما رو از مادرم زهرا(س)خواستگاری کنم
ب رسم مدافعا بی بی زینبو واسطه عشقم قرار بدم

نیمه دگه دینم نیمه دیگه قلبم میشید خانوم؟

(الان من فقط حرف خانوم رو مینویسم ولی شما ک دیگه خانوما رو میشناسید)

خانوم: ب رسم عاشقی میشم خانوم خونت... ب رسم شیعه بودن میشم خاک پای مادر ... به رسم مدافعا میشم قربون بی بی زینب

چادر  رو بوسیدم روی چشمم گذاشتم گفتم:«شکر»

#اللهم_ارزقنے_ازاینا
#میخوام
____________________

تمام شد...
خداییش دردتون نیومد؟
جیگرتون نسوخت؟
آقاى با غیرت رگاى گردنت بیرون نزد؟
خانم با حیا صورتت سرخ نشد؟؟
حقمونه...
اون وقت که دختراى مذهبیمون عکس دست و چادر و اندامشون رو حراج فضاى مجازى میکردن به بهانه ى تبلیغ حجاب،باید فکر اینجاشو میکردیم...
حقمونه..
اون وقت که پسران مذهبیمون بجاى غیرت پز روشن فکرى میدادن باید فکر اینجا رو میکردیم...
️کانال ها مملو شده از داستان هاى اینچنینى..
امان از دل امام زمان علیه السلام...

نظرات  (۲)

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۹ شهید گرافی
امان از دل اقامون ...😔😔😔😔
پاسخ:
...
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
واقعیه؟!؟!
پاسخ:
100%

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">